گوشی موبایل نزدیکترین وسیله الکترونیکی به همه افراد است و هر فرد در روز زمان زیادی را با گوشی موبایل خود سپری میکند. مردم در حال حاضر وقت بیشتری با موبایل میگذرانند، درخواست، خرید و رزو هر کالا یا خدمات مورد نیاز خود را به راحتی در هر مکانی انجام میدهند. انتظار مردم برای معاشرت، ارتباط و تجربیات تجاری برروی تلفن همراه در حال افزایش است. و بازارهای رقابتی بزرگی برای شرکتهای کلان و خرد به وجود آمده است. اسمارت فون ها و تبلت ها تاثیر به سزایی در چگونگی خرید ما دارند و تغییراتی را حتی در کسب و کارهای سنتی ایجاد نموده اند.
بسیاری از اپلیکیشن های موبایل چگونگی نحوه خرید محصولات و سرویس های مورد نیاز ما را باز تعریف کرده اند حتی در خریدهای روزانه.
چشم انداز پایانی وجود ندارد، در سال 2019 تجارت از طریق تلفن همراه به 149 میلیارد دلار در ایالت متحده میرسد، علاوه بر این طبق آمار مردم خرید از طریق اپلیکیشن های موبایل را به گشت و گذار درWeb  از طریق موبایل ترجیح میدهند.
به گزارش Criteo مردم محصولات را در اپلکیشن موبایل به طور متوسط 4 برابر بیشتر ازWeb  میبینند و میزان خرید آنلاین 23% بیشتر از وب میباشد.
با نرم افزار موبایل مطالب و موضوعات سایت بیشتر با مخاطبین در ارتباط است و تبلیغات محصولات برای افراد بیشتری به نمایش در می‌آید. که برای سایت ها داینامیک باعث بهبود رتبه در Alexia میشود.
معرفی سریعتر محصولات جدید به مشتریان
برند سازی و ایجاد لیست بیشتر مخاطبین
ایجاد حس بهتر در مخاطبین و استفاده از روشهای بازاریابی عصبی
 
  
معرفی تکنولوژی های مورد استفاده در نرم افزار:
GPS Texture view Picasso
GoogleMap RESTful services Wowza streaming engine
Firebase SOAP services Exoplayer
Realtime Database SQlite Image Resizing
Gocoder wowza Materialize Dynamic WebView with File Attachment
Google Authentication JSON Screen Recording
Volley HTML Buffer Web Socket
EventBus Glide FCM Push Notification
Butter Knife JavaScript  
 
ابزارهایی که مبتنی بر تکنولوژهای که تولید کردیم:
مکالمه ویدیویی (ویدیو چت) بر پایه 3 تکنولوژی Firebase، Xmpp، MPEG-DASH
مکالمه متنی (چت) با قابلیت Uploadfile، بر پایه تکنولوژی Firebase و Servicebase
LiveTracking بر پایه تکنولوژی WebSocket
Uploadfile
دانلود لحظه ای عکس برای استفاده در لیست  با تکنولوژی Glide
پیاده سازی Animation

نرم افزار هایی که تولید کرده ایم:
نرم افزار ارتباط با مشتری از طریق تیکتینگ
نرم افزار مدیریت پروژه بر پایه متدولوژی Agile و Scrum
E-commerce سامانه خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی (تجارت الکترونیک)
سامانه ملی سلامت
سامانه حمل و نقل آنلاین (برای خودروهای سواری، پیک و ....)
  
خدماتی که میتوانیم ارائه دهیم:
تولید نرم افزار به سفارش مشتری

تولید نرم افزار موبایل از سه روش Native app، Hybrid app ، Web app امکان پذیر می‌باشد:

تولید Native App :
در تولید نرم افزار به روش Native ، برنامه نویسی و توسعه نرم افزار با استفاده از زبان های اصلی هر سیستم عامل (Android، IOS، Windows phone) انجام میشود یعنی برای ساخت اپلیکیشن اندروبد از زبان های Java SE و برای Appهای آیفون از Objective C یا Swift استفاده می‌شود که مزیت این روش بازدهی و Performance بالای آن می‌باشد.
در این روش کدهای برنامه به زبان ماشین کامپایل می‌شود Dalvik bytecode)  در اندروید) که باعث تسریع در کامپایل و بازدهی بالای نرم افزار می‌شود، این امر پیاده سازی جلوه های انیمیشن، کار کردن روان برنامه ((Smooth Performance و ارتباط کامل با سخت افزار گوشی را در پی دارد.
البته در این روش باید برای هر پلتفورم کد جداگانه ای نوشت و تمام الگوریتم و منطق برنامه، یکسان و قابل پیاده سازی برای هر پلتفورم باشد. و از SDK و API مخصوص با آن استفاده کرد که این امر هزینه زمانی بیشتری را در پی دارد.

تولید Web App:
در واقع اپلیکیشن موبایل نیست، بلکه شبه اپلیکیشن موبایل هستند در واقع وب سایت هایی که به صورت Responsive طراحی می‌شود و کاربر موبایل میتواند به راحتی آن را با سایز درست مشاهده کند. که برای دسترسی به آن باید از مرورگر گوشی استفاده کرد. در این روش به سخت افزار گوشی دسترسی نداریم و نمی‌توان اپلیکیشن را در مارکت ها، App Store ها آن را منتشر کرد.

تولید Hybrid App:
در این روش با استفاده از اپلیکیشن های Cross Platform یکبار کد نوشته میشود و برای Platform های مختلف (Android، IOS، Windows phone) قابل اجرا است.
در این روش برای نوشتن اپلیکیشن هایی که خیلی با سخت افزار گوشی در ارتباط نیستند مناسب است و بیشتر اپلیکیشن های کاربردی هستند و افکت های Animation زیادی در آن وجود ندارد.
در این روش بازده و Performance  اپلیکیشن نسبت به روش Native پایین تر است و سایز فایل اجرایی ساخته شد بسیار بیشر از روش Native است.
برنامه نویسی Hybrid به سه دسته اصلی تقسیم میشود: برنامه هایی بر پایه Cordova  (PhoneGap) و Appcelerator Titanium.
Cordova مانند توسعه یک Web Page عمل میکنیم، فایل های HTML، CSS و JAVAscript را تولید میکنیم و بر روی مرورگر تست میکنیم و داخل یک WebView با Cordova، Wrap می‌شود. البته نیاز به Native SDK و ابزار توسعه (Development Tools) می‌باشد.
در تایتانیوم فایل HTML و CSS نداریم. مگر اینکه بخواهیم یک اپلیکیشن  با UI HTMLBased هم طراحی کنیم در تایتانیوم می‌توان به جای تست بر روی مرورگر بر روی پلتفرم اصلی اپلیکیشن را تست کرد. در تایتانیوم کد در WebView ، Wrap نمی شود بلکه از طریق Javascript Engine تغییر داده می شود برای پلتفرم مربوطه  (Android، IOS، Windows phone).

Glide:
یک کتابخانه Open Source کارآمد و سریع برای مدیریت رسانه ای Image Loading برای اندروید است که از طریق بسته بندی کد شده Media، حافظه و Cach کردن دیسک و صف بندی منابع به واسطه یک رابطه کاربری ساده و راحت کار میکند.

Animation:
اندروید API های مختلف و قدرتمندی برای پیاده سازی، متحرک سازی اجزای UI و طرح های خاص دو و سه بعدی را در دسترس قرار می‌دهد.

Chat:
چت مکالمه متنی همراه با قابلیت ارسال و دریافت فایل مانند چت شبکه های اجتماعی بر پایه پروتکل  Firebase و هم ServiceBase

LiveTraking:
پیگیری لحظه به لحظه یک وسیله نقلیه از طریق GPS با استفاده از تکنولوژی WebSocket

XMPP (Extensible Messaging and Presence Protocol):
پروتکل پیام رسانی برای واسط های مبتنی بر  Message ، (Message Oriented Middle Ware) بر پایه XML است.
Message Oriented Middle Ware : (نرم افزر یا سخت افزاری که برای ارسال یا دریافت پیام در سیستم های توزیع شده استفاده می‌شود)
 پروتکل XMPP برای ارسال یا دریافت پیام سیستم های اشتراکی، سیگنال دهی برای VoIP، Video، انتقال فایل، Gaming، اینترنت اشیاء IOT،Network Services   Social
   MPEG Dash (Dynamic Adaptive Streaming)
که بعنوان MPEG Dash شناخته می شود یک تکنولوژی (Adaptive bitrate Streaming) که Stream کردن با کیفیت بالا برای محتوای Media  بر روی اینترنت از طریق وب سرورهای HTTP مهیا می‌کند . MPEG Dash  محتوا را به قسمت های کوچک HTTP Based تقسیم میکند.

Firebase:
یک پلتفورم توسعه برای وب اپلیکیشن و موبایل که در سال 2011 متعلق به گوگل شد.
برخی سرویس های Firebase
 
(FireBase Cloud Messaging (FCM:
یک سولوشن  Cross Platform برای پیام  ها و نوتیفیکیشن ها برای اپلیکیشن های (Android، IOS، Windows phone) که در حال حاضر رایگان است.
Firebase Auth
Firebase Storage
RealTime Database
Firebase Crash Reporting