باشگاه مشتريان

ویژگی ها

  • باشگاه مشتريان:
  • امتيازات: امتيازدهي به مشتريان يكي از تكنيكهای بازاريابي است كه بوسيله آن مشتريان ارزيابي شده و تشويق به ادامه استفاده از خدمات و كالاهای ما ميگردد.
  • تعريف و مديريت قوانين امتيازی مبتني بر:
  • بر اساس فيلدهای امتيازی
  • براساس فعاليتهای انجام شده توسط مخاطب / مشتری در وب سايت
  • بر اساس شرايط خاص
  • تعريف مديريت زمانبندی شده و خودكار برای محاسبه و يا عدم محاسبه مجدد امتيازات در صورت تغيير قوانين
  • ارسال امتيازات به صورت ايميل خودكار برای مشتريان
  • نظارت بر امتيازات مشتريان
  • كمپينهای امتيازی:
  • ايجاد بستههای امتيازی خاص در بازهای زماني
  • ايجاد بستههای امتيازی در بازهای دورهای مانند هفتگي، ماهانه و روزانه
 
  • ارتباط با مشتريان(CRM):
    • شناسايي مخاطبان
    • يكسانسازی دادههای مخاطب(مشتری بالقوه) با مشتری(مشتری بالفعل)
    • استفاده از اطلاعات جغرافيايي برای مخاطب
    • نمايش و مديريت مخاطبان آنلاين
    • تعيين وضعيت مخاطبان
    • اطلاعات سازماني(مشتری حقوقي)
    • ارتباط دادن اطلاعات حقيقي و حقوقي مخاطبان/ مشتريان 
    • مديريت حذف اطلاعات مخاطبان غيرضروری به صورت خودكار
    • گروهبندی مخاطبان
    • رديابي فعاليتهای مخاطب/ مشتری جهت ارزيابي رفتار مخاطب / مشتری
    • امكان مديريت مخاطب / مشتری بصورت سراسری و با يك سايت 
    • امكان انتقال اطلاعات مخاطبان/مشتريان به يك بانك اطلاعاتي موازی
    • امكان ايمپورت اطلاعات مخاطبان/ مشتريان از فايل CSV
    • مديريت امتياز مخاطبان/ مشتريان
  • اتوماسيون بازاريابي: پيكربندی چگونگي اجرا و پشتيباني فرآيندهای بازاريابي به صورت خودكار 
  • آزمونهای بهينه سازی: ايجاد نسخه‌های مختلف از اشياء و بهينهسازی آنها منطبق بر رفتار مشتری بر روی اشيا
  • آزمون A/B
آزمون MVT