ما خود را مسئول موفقیت شما می‎دانیم، پس سعی می‎کنیم با آموزش مستمر ضمن کاهش هزینه‎های پشتیبانی عمومی، برای مشتریانی که به سطح حرفه‎ای‎تری از پشتیبانی و تضمین کیفیت نیاز دارند، با ارائه برنامه‎های VIP و برنامه‎های توافقی ویژه، رضایت شما را جلب کرده و هرگونه نگرانی در این خصوص را برطرف کنیم.

  • برنامه‎های منعطف پشتیبانی (از پاسخگویی محدود تیکت تا تامین کارشناس مقیم فنی)
  • برنامه آموزش‎های حضوری و غیرحضوری
  • سامانه تیکتینگ و برنامه موبایل تیکتینگ
  • سامانه مدیریت و کنترل پروژه
  • پرتال مشتریان
  • مدیریت دانش همراه با آرشیو ویدئویی کاربری، راهبری و توسعه